Less

Jag är less. På skolan. På specialarbetet. På sega datorer. På läxor. På stressiga dagar. På dåliga tv-program. På långa dagar. På sena busstider. På stökiga rum. På slut batteri. På väntan. På slut pengar. På det mesta som är så där lagom jobbigt, inte den nyaste världskatastrofen, men saker som irriterar mig.
Till råga på allt så har jag en stor bula i skallen efter ett mindre lyckat försök att ställa mig upp under snedtaket vid datorn. Smart, väldigt smart. INTE. Jag känner bara för att gå ner i köket och göra en riktigt stor, god, chokladig, onyttig milkshake och avnjuta den i soffan medan jag ser på Råttatouille, och bara slippa tänka på allt som jag är less på.
Har inte sett Råttatouille förresten men jag har den hemma nu. Är den bra?
Godnatt folks. Skolfoto imorrn. Yey.

Kommentarer

Skriv nåt fint här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0