Min åsikt

Jag har tråkigt. Märks det? Nä, det kan väl ändå inte vara möjligt. Hittade i alla fall detta hos Nevnarien. =) Mycket har jag säkert redan berättat nån gång, men ahja.

Favorit...

...musik? Det som spelas på RixFm, typ ny musik men även några gamla Westlife-dängor med text jag kan utantill.
...film? Måste nog vara Pirates of the Caribbean 1.
...djur? Hund och får.
...klädstil? Vanlig. Inte extrem åt något håll, men gärna någon färgklick.
...klädaffär? H&M tror jag. Jag hittar som nästan alltid nåt där, och så är det billigt.
...skådespelare? Johnny Depp. (Varför tycker jag det? Oj, knepigt. Ledtråd: kolla fråga 2. Hehe)
...färg? Oj, vad svårt. Alla nästan. Blå, röd, vit, turkos, gul... Alla färger är fina i olika kombinationer och sammanhang =)
...mat? Tacos och så självklart Norrlandsrätten PALT.
...blomma? Hm... Typ ros eller prästkrage ;)
...land? Sverige! Haha, nja, men Frankrike tycker jag om.
...bok? Svåraste frågan. Jag måste säga att det varierar väldigt kraftigt.

Vilken bok har känslomässigt rört dig mest?
Min storebror Robin.
Jag kunde inte sluta gråta när jag läste den. Den var bara för sorglig och verklig och härlig på samma gång. Läs den.

Läser du mycket?
Ibland. När jag orkar. Nä, men ibland läser jag en massa böcker under en kort period och ibland läser jag nästan inga alls.

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: ja ofc! :)

2008-06-06 @ 21:29:44
URL: http://nevnarien.se

Skriv nåt fint här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0