Juni

1:st of June. Grattis Linn =)

Igår, varmt. Cyklade lite hit och dit. Ungefär en mil cyklade jag, är ganska så stolt måste jag säga. Cyklade och kollade på fotboll, det var ganska små barn men det gör ingenting för de är så söta, speciellt de i 5-manna-ålder. Tänk ändå när man var så liten och fotboll var ju typ det coolaste som kunde hända. Dessutom var man väl inte den som bröt ihop när man förlorade utan berättade stolt för alla man kände att man hade förlorat. :)

Idag, varmt. Har varit ute och gått med en vän och en hund i skogen. Varmt. Sedan spelade jag min första kubbmatch det här året. Det känns att det var ett år sedan jag spelade det. Jag är otränad. Middag, och nu har jag tvättat fönster på altanen och ska nog kanske gå ut i sommarvärmen ett tag. Det är faktiskt ganska varmt. Det känns som att det är sommarlov redan, trots att det är några få dagar kvar. Men sista dagarna gör man ju inte speciellt mycket.

Imorgon, är jag ledig. Vi har "Operation Dagsverke" med skolan, vilket betyder att vi är lediga men var och en ska arbeta med något hemma och samla in 100:- till andra barn i andra länder. Jag kommer inte riktigt ihåg vilket land pengarna går till i år, men jag tror att det var något fattigt afrikanskt land. Ändå en bra sak det där. Imorgon blir då mitt arbete att fortsätta fönstertvättningen. Imorgon är det även klippdags innan examen. =) Nice, nice.

Men okej, nu ska jag gå. Hejs svejs.

Kommentarer

Skriv nåt fint här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0