Äntligen sommarlov

Faktiskt så känns det lite uttjatat. Men det går ju som inte komma ifrån. Även om det inte känns som att det är sommarlov än. Det känns som att det är helg. Fredag eftermiddag. Imorrn lördag och sen är det söndag och sen är det måndag och skola igen. Typ. Men missförstå mig nu inte, jag tycker att det är SKÖNT med ännu ett välbehövligt sommarlov!

Idag spelade vi match. Mot ett div. 2-lag och vi förlorade med 3-0. (0-0 i andra). Faktiskt så är det ju inte så dåligt eftersom det laget nog borde vinna över oss med ännu mer. Men det är väl aldrig roligt att förlora.

Men nu tror jag att jag ska ladda över lite bilder på datorn så att kameran återfår sitt minne så jag kan gå ut i sommarvärlden och fota lite vackra saker. Le om du ser mig så kanske du hamnar på bild. Det vet man aldrig. =)

Hoppas att ni allihop får en riktigt skön sommar med mycket bad och roliga aktiviteter.

Hejs svejs. :)


Kommentarer

Skriv nåt fint här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0