Vad är det där gula på himlen?

Många andra där ute undrar säkert som jag var sommaren har varit de senaste veckorna. Här har den då i alla fall varit snål och inte visat sig speciellt ofta. Men så plötsligt, en morgon tittar jag ut genom fönstret och oj vad paff jag blir när solen skiner glatt från en molnfri himmel. Vad har hänt? Kände sommaren plötsligt för att komma just nu? Mig kvittar det vad denna värme hade för mening med att komma hit, jag bara tackar och tar emot.  ÄNTLIGEN LITE SOMMAR. Även fast det där gula på himlen känns rätt så ovant...

Nu blir det lite uppehåll i bloggen eftersom jag åker på läger på söndag och kommer inte hem förrän den 10 augusti. =) Jag tror att det kommer bli sjukt roligt där, enda nackdelen är väl saknaden av en dator... Hehe... Nä, så beroende av en dator är jag faktiskt inte.

Men till dess, ha det bra gott folk, take care! :)

Kommentarer

Skriv nåt fint här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0