Ett vanligt ett

Inlägg alltså. Helt otroligt. Jag kan fortfarande skriva som vanligt och måste inte lägga in en massa foton och sånt hela tiden. Även om det är typ det roligaste. Med alla era kommentarer och allt! =) Fast för det mesta så blir det ju tisdagstema...

Har inte uppdaterat så mycket annat just nu, kanske p.g.a att det knappt händer så mycket saker nu som jag kan uppdatera om. Den här sommaren är verkligen mystisk. Sol, ynka 10 minuter, reeeegn, mulet, jätteblåsigt, liiite sol, näänä, regn igen... Och så håller det på. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på när vädret håller på som det gör. Igår kom jag då hem från en båttur med min vän och hennes familj och imorgon ska jag med några vänner till en stuga och sova där, det kommer bli riktigt roligt tror jag minsann! Så lite saker hittar jag väl på ändå.

Funderar på att göra om min design och header och hela faderullan. Den känns lite tråkig. Eller, nja, jag har ju gjort den själv och är såklart ganska nöjd, men det är ju alltid roligt med lite variation. Jag borde i alla fall försöka mig på att göra en ny header. Eller vad tror ni?

Nu ska jag gå och ta ut min sockerkaka ur ugnen. Gott gott =)
Ha det bra.


Kommentarer
Postat av: Pialotta

Hittar du inte min KakOMatblogg.. om du klickar på menyraderna högst upp finns de olika bloggarna jag har.. likaså under vart inlägg:-) Annars är adresssen den här. Kul du gillar att baka.. jag är inne i en period just nu. Det där går i vågor.

Ha de gott..

2008-07-21 @ 01:40:38
URL: http://kakomatblogg.blogg.se/

Skriv nåt fint här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0