Välkommen

Hej!
Här har ni mig, Maja. Det är jag som driver den här Norrlandsbloggen. Och som ni nog redan räknat ut så bor jag i Norrland, ja, i detta snöiga Norrland. Men nej, jag rider inte på renar istället för att åka bil, och nej, vi måste inte ut och jaga för att få middag. Det finns nämligen en mataffär vid namn ICA.
Så. Med denna blogg ska jag försöka förmedla hur ett tonårsliv är här uppe. Enjoy.
Kanske lite välbehövlig fakta kommer här:
Namn: Maja
Bor: I Norrland
(okej, det visste ni redan, nåt annat viktigt?)
Ålder: 14, snart 15
Gör på fritiden: Fotar, spelar fotboll, är med kompisar, lyssnar på musik, shoppar, (ja, det finns shopping här uppe), och annat som gör mig glad.
Favoritmusik: Det är ganska mycket det, men mest det som spelas på radio, typ ny musik.
Spelar: Fotboll (såklart)
Äter: Palt och godis (men inte samtidigt, dah)
Dricker: Mjölk oftast
Läser: Böcker, och ibland någon tidning (FRIDA, gamla goda Kalle Anka)
Kamera: Canon Ixus 75 (REKOMMENDERAS)
Husdjur: Får
Blogg: http://ensakomdagen.blogg.se <-- Visit that one too.

Well, well. Pretty much it. Fortsätt gärna att läsa min blogg.:)


Kommentarer

Skriv nåt fint här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0