Torsdag

Idag har jag min fina, otroligt, roliga pluggdag. Jag är så lycklig. (observera ironin.)
Jag pluggar grammatik, grammatik, svensk grammatik. Yes.
Pluskvamperfekt, supinum, imperativ, verb, konjunktioner, komparera, adverb, pronomen, rumsadverb och andra roliga ord. Latinska ord verkar vara inne när det gäller grammatik. Ändå fula ord? Och krångliga.
Jag orkade inte plugga just nu och jag har precis ätit så jag smet hit en stund. Men jag borde nog fortsätta mitt fina pluggeri nu. Yes, längtar. INTE.
Jag måste göra matte också, vi har diagnos imorrn. Och engelskaförhör.
EN bra sak imorrn dock. Resa iväg minsann när sportlovet nalkas, men nej, jag ska inte och åka slalom faktiskt ;)
Men jag längtar ändå, det blir nog grymt roligt kan jag tro!
Ha det bra allt folk där ute.

Kommentarer

Skriv nåt fint här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0