Söndag

Söndag är ju som en härlig dag.
Idag har jag spelat fotbollscup, inomhus, 5-manna. En andraplats blev det i alla fall och det borde jag väl vara nöjd med... Nåja, jag försöker verkligen intala mig att det är bra att komma tvåa när man har sju spelare.
Vi är ju dock bra, det måste erkännas, men det blir ju lite tungt att springa hela tiden. Kondition?
Nejnej, okej, vi är bäst, vi gjorde en bra cup. Helt klart. Vi ääär bäst flickor.
Dock surt att förlora.
Egentligen, när man kommer tvåa, då är det ju lite tråkigt för då har man ju förlorat sista matchen. Men när man kommer trea så känns det ju roligare eftersom man har vunnit sista matchen. Hm.
Ahja, ta nya tag, varje match är en ny match.
Måndag imorgon. Film på so/sv. Chill :) Men vi har väldigt mycket just nu, skriva specialarbete på so:n, (hemma), läsa en deckare (hemma), skriva en berättelse och en bokrecension, (men inte riktigt än), grammatikprov på torsdag, mattediagnos på fredag, veckan efter sportlovet: konsthistorieprov och matteprov.
Yes. Längtar.
INTE.
Ha det bra folket där ute.

Kommentarer

Skriv nåt fint här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0